Mam podobny problem jaki miał kolega Sigma z konfiguracją falownika Eura jeśli chodzi po zabezpieczenie termiczne silnika.
W moim przypadku mom problemy z nastawieniem zabezpieczenia termicznego w falowniku LG Sv008IC5
Autor:
~gambit
Data dodania:
2013-05-22 09:46:13
Lista tematów:
0
Ilosc postów:
38
W parametrze F50 musisz wybrać 1 (F50=1). Zabezpieczenie włącza się automatycznie w przypadku przegrzania silnika. W parametrze F51 nastawia się poziom elektronicznego zabezpieczenia termicznego dla 1 minuty (zakres 50 -200 %). Jest to nastawa maksymalnego prądu silnika przez 1 minutę i wartość ta jest procentem parametru H33 (znamionowy prąd silnika [1.0 – 150 A] spisany z tabliczki znamionowej silnika) i nie może być ustawiony poniżej parametru F52. W przypadku gdy prąd wyjściowy jest większy niż nastawiony w parametrze F51 falownik odcina napięcie na wyjściu, zależnie od czasu (zabezpieczenie działa odwrotnie do czasu czyli im wyższy prąd tym szybsze działanie).
W parametrze F52 nastawia się poziom elektronicznego zabezpieczenia termicznego dla pracy ciągłej (50 – 150 %). Jest to nastawa maksymalnego prądu silnika przy pracy ciągłej i wartość ta jest procentem również parametru H33 i nie może być ustawione powyżej parametru F51.
W parametrze F53 nastawia się metodę chłodzenia silnika (0 – chłodzenie własne silnika, 1 – chłodzenie obce silnika). Parametry F51 – F53 są wyświetlane gdy w parametrze F50 nastawimy 1.